neljapäev, 9. juuni 2016

Oumaigaad ja kotisisu..


Seekord ma paljastan mida minu käekott iga päevaselt sisaldab. Kuid enne seda kurdan ma kaa..

 Tahtsin mina siis juukseid värvida, kuna värv juba nii tuhmunud. Ostsin tumepruuni värvi, mõtlesin,et oh, mis seal ikka ilus värv ju.. Voilaa, see polegi tumepruun, vaid MUST. Apppiii, mul on musta värvi juuksed.. Miks... Okei, nii hull pole aga ma pole ikkagi juba mitu mitu mitu aastat nii tume olnud. Oehh, nii harjumatu. Mulle üldse ei meeldi..

 Aga nüüd natuke midagi põnevat kaa...

 Nagu ma vist enne ka mainisin, et minu puhul pole midagi kindel, ka mitte mu kleidi valik. Ma käisin eile shoppamas, ning teate... ma leidsin ühe eriti vinge neoonrohelise kleidi kahe väikese lipsu ja taskutega. See on nii kohutavalt ilus. Ja nüüd ma ei teagi, kas panna see roheline või mu eelnev lemmik roosa... Ma ei tea, ma ei tea, ma ei tea..... Isegi kui ma oma otsuse teen, siis teile veel ei ütle :D

Nii, nüüd siis mida minu kott endas peidab!?
1. Rahakott- eeldan, et see on loogiline.
2. Nätsud- oi mulle meeldib närida neid :D
3. Prillilapp- no seda enam igapäevaselt vaja minema ei hakka(nänänä ma sain läätsed)
4. Salvrätikud- kellele siis meeldib, kui tatt lippab, ning kuivatada ei saaa. Või kui sööd jäätist ja avastad 10minutit hiljem, miks kõik sind passivad, eks su põsk on ikka šokolaadine.
5. Juuksekummid ja juukselõksud- vahel lähen tõesti lahtiste juustega õue, kuid tuleb tihti tahtmine juuksed kinni panna ja tolknevad karvad häirimast ära :)
6. Huulepulk- no minu puhul tavaline.
7. Kätekreem- kuna mul on väga kuivad käed, siis kulub seda palju. Eriti hea on aaloe vera kätekreem :)
8. Pühadekarp- no comments..
9. Kaks saladuslikku karpi :D
 Siin nad siis on. Üks neist peidab komme- kuna vahel tahaks musi magusaks teha, või siis vaja lapsi "rahustada" :D
Teine mahutab minu üllatuseks palju :D Jällegi huulepulgad, nii värvilised, kui ka ravihuulepulk.. Ja loomulikult peegel. Need on kaks väga mõnusat karpi :)






Aga täna lähen ma nüüd teleka lainele, ning homme teen ka ühe katsetus-postituse. Millest täpsemalt juttu tuleb, sellest juba siis :) Seniks päikest teie südameisse nendel jahedatel ja tormistel päevadel :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar