reede, 3. juuni 2016

Neiss ehted

 Nädalavahetusel käisin koos perega Jäneda Aia- ja lillepäevade laadal. Tuiasime seal ja Karoline võitis seal loosiga mulle kõrvarõngad ja Kaspar emmele sõrmuse, mis oli liiga suur :D

Ühe laua peal olid imeilusate värvidega ehted. Mina läksin ju muidugi kohe sinna laua äärde, ning mis ma näen.. Kõikjal on erksaid värve, kujundeid, mustreid, lilli jne. Tavaliselt on sellistel asjadel hingehinnad, kuid nende kohta ma nii öelda ei saa. Hetkel on neiss veebikaubamajas ka soodushinnad. Näiteks need sinised pallid leiad siit. Seal algavad hinnad alates 1€ :)













Neiss veebikaubamaja on asustatud ühe noore ema poolt 2015a alguses. Nende põhi tegevus ongi moe- ja trendiehete müük :)
Kahjuks pole Liisal oma suvel 2 aastaseks saava poja Temberi kõrvalt pidada poodi, seega on neil vaid netikaubandus.

Laatadel on võimalik Neiss tooteid soetada veel kindlasti. Tean, et tulevad nad Jäneda talupäevadele 30-31 juulil.

Mina olen oma ostuga rohkem, kui rahul!



https://www.neiss.ee/

Tember Grupp OÜ

Tel: +372 56 228 907 | Email: info@neiss.ee









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar