pühapäev, 12. juuni 2016

Kodunt välja.. EBA2016 muljed ja pildigalerii.

 On laupäeva hommik, vaatan aknast välja ja mõtlen endamisi: "Vihma kallab, mina pean Tallinna minema, aeg liigub, mida jalga panna? Mida selga panna?" Valisin kummikud, ning pidin panema ka tennised kotti, kuid no teades mind, siis need sinna ei jõudnud. Läksin siis Tapale rongijaama, vihma sajab ja sajab.. Rong tuli. Oujee, lõpuks saab kuiva kohta istuma.

 Rongis oli mu kõrval üks noor neiu, kes nuttis.. Eeldasin, et vast läks oma peikaga lahku. Kuna tal salvrätikut polnud, ma pakkusin talle seda, kuid ta keeldus. Lõpuks ma ei suutnud vaadata, kuidas ta oma pisaraid varrukasse kuivatab, ning surusin talle salvrätikud kätte :) Neiu oli väga rõõmus, ning tänas mind. Ta oli väga ilus, kuskil kuni 17aastane. Ütlesin talle veel, et ta on nii ilus, ning ta ei peaks nutma. Me rääkisime veel rongilt väljudeski veidi juttu, ning tundus, et ta rahunes, naeratas ta igatahes küll :)

 Linna jõudes sain sõbrantsiga kokku, ning me käisime vanalinnas "Route 13 baar&grill"is söömas.
Asub see Suur-Karja 13, hinnad on head, ning toidud veel paremad. Mina võtsin toorjuustu kooki, mis on ühtlasi ka minu lemmik kook. Ma ei pidanud pettuma, kook oli väga väga hea. Soovitan!

  Õhtu hakkas kätte jõudma, ning sain Merlini ja Lyga kokku, ning alustasime sättimisega. Mis te arvate, et kõik naised jõudsid õigeks ajaks valmis? No eiii.. Peole jõudsime hilinemisega. See oli nüüd minul esimene kord sellel peol käia :)  Inimesi oli palju. Lausa nii palju, et istuma me ei saanud, ning kõndidagi keeruline seal rahvamassis. Kõigepealt laulis Keit Triisa, ning siis astus lavale õhtujuht Uku Suviste. Mulle täiega meeldis Uku ülikond, see oli selline elegantne ja eriline. Jagati siis auhindu, ning kõik tulemused on kirjas Marimelli blogis. Minu meelest on väga väga ebaaus, et Laura blogi üldse osales.. Ilmselge on ju, et tema võidab videoblogi kategooria. Kes meist veel end iganädalaselt teles reklaamida saab? Mitte keegi.. Lisaks pole ta päris, ta on tegelaskuju.. See on nõme. Aga see selleks.
 Pildistada sai palju. Erinevad fotograafid ja reporterid luusisid igalpool ringi. Nüüd neid pilte vaadates võin öelda, et täitsa ok.. 2 pilti on küll täpselt sellised nagu hobune vahiks hirnudes vastu. For real... Ma ei oska ikka üldse naeratada, kui mingi võõras kaameramees mind pildistama tuleb. No muidugi ajasid naised seal naerma  kaa, kuid see pole oluline. Olen nõme jaa, aga vähemalt päris :D (Ei mõtle seda kedagi solvata tahes)
                                     
Sellel pildil olen koos väikese nuku Sophiega, kes tegi Merlinile ja Ly'le meigi, ning ka Ly soengu :)

 Siin on kaks väga toredat blogijat Gerda ja Laura :)

 Ei saa ju lahkuda pildistamata koos Merliniga

 Ilusaid tüdrukuid tulebki rohkem pildistada :D




Kõik oli super tore, jagati jäätist, suupisteid ja laudadele oli asetatud ka alkohoolseid jooke. Emotsioonid on igatahes kõik kõige paremad. Järgmine aasta kindlasti jälle. Afterparty toimus klubis Vabank. Kaua me seal ei olnud, ning teised läksid veel edasi, meie Sophiega võtsime suuna  koju väikese kõrvalpõikega, Kaks üleslöödud kontsakingadega neiut kõndisid vanalinna teid mööda hesburgerisse, et sealt süüa kaasa osta :D Usun, et see oli naljakas vaatepilt.
 Hommikul magasin muidugi kaua, ning siis läksime Katusekohvikusse hommikust sööma.
Mina maakas muidugi käisin ilusal päikselisel päeval ikka kummikutega. No hinnad on seal küll sama kõrged, kui hoone ise. Aga see selleks toit oli hea. Kõigepealt nautisin ma oma Cafe Latet, ning siis toodi meile toit lauda. Mina tellisin praekala, ning minu üllatuseks olid seal ka karbid, mida ma pole eales varem söönud.

Maitse kohta võin öelda nii palju, et mitte midagi erilist. Ma ei saa öelda, et mulle ei meeldinud. Nad on söödavad, kuid eelistan natuke teistsugust.. Ehk oleks olnud paremad, kui nad teistmoodi valmistatud oleks.  Peale sööki saime kõhutäie naerda, kui ilmus sinna mingi noor kutt(tundus olevat kas alkoholi- või narkojoobes), ning võõrale mehele tagumikku keerutama hakkas.
Söödud-joodud, tuli hakata end rongile sättima. Ilusti kenasti jõudsin ma koju, ning tuju on hea.


Varsti varsti juba tuleb midagi põnevat! :)
Ps! Pildid tehtud marimelli härra, elu24, tv3 ja  õhtulehe poolt. (Loodan, et kõik said nimetatud)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar