teisipäev, 7. juuni 2016

Blondiin köögis




Miks just blondiin, kui juuksevärv on pruun?
Mu ema ja väikevend kutsuvad mind juba hea mitu aastat niimoodi. Tuli see "hüüdnimi" siis, kui ma esimest korda juuksed heledaks värvisin. Nad ütlevad siiani " mida blondimaks, seda rumalamaks".
Kuna ma ikka ja jälle suudan tekitada olukorra, kus teen midagi eriti naljakat, siis nad ei taha minu blondiiniks kutsumist lõpetada.

  Täna siis selline seik...

Kuna mul on täna super kiire päev, siis pean õhtuseks "koosolekuks" tegema valmis salati ja koogi. Hakkasin ma tegema ühte imehead sidrunikooki. Lugesin ilusti retsepti ja kaalusin kõik ilusti ära jne jne. Valasin taigna plaadile ja panin ahju, läksin lugema kaua ta küpsema pidi, ning oppa.... MA UNUSTASIN PIIMA LISADA... No mis ma nüüd teen, see ei tule ju enam sama kook, mida tahtsin--Mõtlesin ma endamisi.

 Kook küpses muidugi väga ilusti, ning tuli selline madal pehme "küpsis".

Tegelikult on retsept selline. Pärit on see Olga Kaju köögist, ning uskuge, tegelikult on see täiesti fantastiline kook :)

See pole mul muidugi esimene kord, kui ma suudan retseptist midagi välja jätta, kuid valmis saab midagi väga head. Kas teil on olnud selliseid olukordi? :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar