neljapäev, 19. mai 2016

Smoke Free vol3.

Nonii...

Nüüd on sedasi, et ma olen olnud suitsu vaba täpselt kuu aega! I'm so so happy.
Mõni päev peale suitsetamisest loobumist sain ma ka haiglas käia. Mul tekkisid maohaavandid, eks palju mõjutas see stress ja "ületoitumine".
 Kaal, kuidas siis sellega nüüd on!?
Olen õnnelik, et võin uhkusega teatada, võtsin juurde 0,8 kg. Kas pole tore!?
Nüüdseks olen muutnud oma toitumist. Tervislikumaks muidugi, hommikusöök on minu uus lemmik osa päevast. Poleks uskunudki, et seda üldse kunagi ütlen.. Tegelikult hakkasin hommikust sööma siiski tänu maohaavanditele, kuna pidin rohtu võtma alati pool tundi enne hommikusööki.
 Kujutate ette, kohvihoolik ei tohtinud kohvi juua..... prrrr.... Okei, tegin pattu ja jõin lahjat kohvi pool tassi päevas. Eks ta piin oli aga hakkama sain. Nüüd joon üldjuhul ainult tass päevas, kuid siiski külapeal käies joon veel tassikese. Enamjaolt olen siis kohvi asemel teed hakanud jooma.

Ma kindlasti räägin teile oma toitudest veel, panen ka mingid näited teile, kuid seda juba teises postituses.

Selle postitusega ma tahan teile öelda, et olge tugevad! Suitsetamisest loobumine  on ime lihtne. Mina tahtsin ju ise ennast proovile panna, ning näidata, et mina suudan. Ma suutsin! Seega.....

Ma saan mis ma tahan, ning kui ei saa, ei tahtnud piisavalt!

See u soon!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar