esmaspäev, 23. mai 2016

Hiina pärlid.


Pole ammu Hiinakatest rääkinud. See viga saab nüüd parandatud. Nagu olen ka eelnevalt maininud, siis kräppi pole ma saanud.


  Tellisin Karolinele ebayst kaks kleiti, mis tulid kohale natuke väiksemana, kui lootsin. Õnneks on Kristella parajalt väike :D Hind oli 4€ kopikatega :)


Ühed minu lemmikud aksessuaarid on kellad. Kui nüüd ära vahetada patarei, on see roosa kell küll super leid. Sel on selline omapärane kujundus, mis mind väga paelus, ning  loomulikult on see ju ROOSA. Kell on minu ime peenikesele käevarrele nagu loodud. Kõige väiksemas astmes on see täpselt paras. :) Seega, sellega olen rahul. Hind 1.50€




 Järgmiseks siis see kuldne iludus. Mulle ei meeldi üldjuhul kuldne värv, kuid vaadake seda. See on nii ilus ja see ju sädeleb kaa veel.. Jah, kahjuks on see mulle suur. Pean minema kellassepa juurde, et see endale parajaks lasta teha.  Hind 3.20€
See esimene sädelev hall käevõru(pael) on selline casual. Ma arvan, et selle liigitaks ma oma TOP 10 listi, ning üheks absolute lemmikuks. Hind kõigest 1.50€
Teine sädelev võru on ka päris uhke. Tegelikult ütleks, et isegi väga. Ta on ilus, ning püsib käel väga ilusti ka tantsimas käies :) Hind 1.60€




Sõrmused. Oehh.. I love them. Jah mul on loll asi see, et mu sõrmed on pisikesed, ning alati ei leia õiget suurust. Ainus mis on "tuhmunud", ehk värvi muutnud on parempoolne suur sõrmus. Niiet võin ka selle ostu edukaks lugeda :) Hinnad kuni 1€

Varsti tuleb veel! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar