teisipäev, 24. mai 2016

Hiina pärlid vol2.

Ma armastan aksessuaare. Nii endal, kui lastel. Eelmine aasta tellisime ebayst soni poisile, ning ei pidanud kvaliteedis pettuma. Tellisime siis see aasta kohe mitu asja :) Üks neist on see burberry stiilis soni, mis mulle nii kohutavalt meeldib. Ma võin täiesti ausalt öelda, et kõik õmblused on ideaalsed, ning ka materjal meeldib mulle. Pesus peab vastu, ning see mis eelmine aasta ostsime pole ka päikese käes pleekinud.


Teiseks on siis see kaabu, mis sama moodi on väga korralike õmblustega, ning hoiab ka ilusti vormi.
Ainus asi mis mille üle nuriseda on see, et see pael seal küljes tahab sättimist saada küllaltki tihti..













Ma arvan, et iga naise kapis võiks olla vähemalt üks seelik. Minul on neid palju, ning see roosa pliiatsseelik on üks lemmikutest. Esimese hurraaga pakki avades arvasin, et no see on küll lastele :D
Agaa.. Ma panin selle endale selga ja voilaa, see sobiski. Isegi pikkuselt on normaalne, mis tegelikult on ime, kuna hiinakad on pisikesed ja mina olen volask nende kõrval.. See seelik tõmbab kõik kokku, mis kokku tõmmata on. Isegi jalad :D Aga ma ei ütle, et see pole mugav.. On küll, isegi väga. Seega 5+ ja soovitan!
PS! Hind on 1€


Teine on siis geomeetriliste kujunditega pliiatsseelik. Esimest korda seda käes hoides mõtlesin, et no ei see materjal on puhas pa*k. No, et libe ja siis ei hoia kindlasti ilusti seljas ja hakkab "üles ronima". Aga näed jälle, eelarvamus pettis mind. See seelik venib väga hästi. See ei tõmba jalgu kokku nagu see roosa. Selle seeliku kohta pole mul mitte ühtegi halba sõna :) Igati mõnus suve seelik! Jällegi soovitan. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar